Saturday 23 February 2013

36 sudah...

Panjang umurnya, panjang umurnya, panjang umurnya selalu... Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. happy birthday to u.. happy birthday to me...

Alhamdulillah.. masih dapat menyambut ulangtahun yg ke 36 bersama org2 yg disayangi..

Tahun ni hubby bg chocolate.. n note 2.. tq syg.. luv u so much.. mmmmuuuahhhh.... hahahaha..
choc siap sampai kat opis.. sib baik meeting kat luar cancel.. kot tak, mau cair choc tu..



Plan asal just nak makan2 dgn family je.. beli je makanan kat pasar mlam.. sbb semua org bz arini.. hubby kena g penang, subuh sepi'e dah terbang, oya keje, mak n abah ada kenduri kawin.. tak larat la saya nak masak sensorg..

Tetiba kengkwn lama kat eon decide nak dtg makan2 kat rmh saya.. sebenarnya sebab Eja nak bg tupperware yg kitorg order kat dia.. syikin la yg suggest nak pegi rmh Eja mlm sabtu, dan makan2 kat sana.. tp sbb saya dah plan nak celebrate birthday dgn family, so xnak la cancel plan tu.. so saya ajak diorg dtg rmh saya, tp potluck concept la... k.ct pun setuju, since plan jjcm kitorg x pernah jadi..

Dah alang2 plan, kitorg jemput sekali k.mimi yg dah berkurun jugak x jumpa... terus jd reunion x-geng tea break eon ni... hahaha...

Menu: k.ct kata dia akan bwk red valvet cake / triffle/ breadbutter pudding /  ayam blackpepper..
Eja masak mi kari n mi sup.. syikin lak buah.. saya as tuan rmh, air je.. hehehehe... tp last minute saya buat kerabu special rumpai laut ... K.ct pun tambah lg satu kek.. choc moist.. byk nyer desert..

Lepas solat maghrib berjemaah dan baca yassin n doa selamat, kitorg  anak- beranak mkn sate dulu... oya beli kat pasar mlm.. dlm kul 8.30pm baru kengkwn saya spai..

Makan bagai nak rak... gelak pun bagai nak rak.. dah lama x jumpa la katakan.. k.mimi spai kul 9.30.. kepenatan lepas game netball ptg td.. hebat k.mimi ni.. gigih lg main netball.. sebenarnya k.mimi nak stay kg, hujung bulan ni.. nak jaga mak dia yg sakit... tu yg kitorg gigih plan jjcm utk farewell dia...

Sembang punya sembang, sambil mulut x berenti makan, sedar2 dah dekat pukul 12... sib baik le kaum bapa layan game bola kat tv.. tu yg diorg x kisah kitorg berhuha x berenti... mcm2 citer le kuar.. ye la.. dulu hari2 jumpa time tea break, lunch.. ptg lepas keje main netball la.. jogging la.. skrg lepas memasing membawa haluan sendiri, hanya whatsapp menjadi penghubung.. kekdg tu, gelak terkekek-kekek sendiri bila diorg buat lawak kat whatsapp...

Thanks gurls.. u make my birthday a memorable one..  Lps ni ntah bila la dpt berkumpul lg.. tp yg sah, Eja, k.ct n saya akan ber jjcp april ni.. ke mana destinasi kami? Tungggu...





No comments:

Post a Comment